CleanMart – Вашият Магазин за Чистота

Поръчка, плащане и доставка

Поръчка през системата на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН

Поръчки от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН www.cleanmart.bg могат да правят както регистрирани, така и нерегистрирани потребители. За да поръчате продукти не е задължително да сте регистриран потребител.

Поръчка от нерегистриран потребител:

1. Разглеждане на моделите. Потребителят избира продукт, който желае да поръча.
2. Чрез натискане на бутон „Добави в кошницата” избраният от Потребителя продукт ще се появи в Кошницата. В нея могат да се добавят неограничен брой продукти, както и да се премахват тези, от които Потребителят се отказва.
3. При избор на бутон „Виж кошницата” Потребителят вижда избраните продукти до момента на пазаруването със снимка, име и номер на продукта, заявено количество, единична цена и обща цена. След като влезе в Кошницата, Потребителят може да променя количеството на избраната стока или да я изтрива от Кошницата в случай, че желае да се откажете от избрания продукт.
4. Преди приключване на поръчката Потребителят трябва да въведе данни за доставка, както и с натискане на чек бутон да се съгласи с Общите условия за пазаруване, посочени в сайта на Клийн Март ООД. Ако желае да получи фактура, Потребителят отбелязва това обстоятелство с чек бутон и въвежда данни за фактурата.
5. Приключване на поръчката. Продуктите в потребителската кошница все още не са поръчани. Когато Потребителят прецени, че е готов с избора си и всичко, което желае да поръча е в Кошницата, е необходимо да посочи избрания начин на плащане чрез чек бутон.
6. Процедурата приключва чрез избиране на бутон ”Поръчване”.

Поръчка от регистриран потребител:

1. Разглеждане на моделите: Потребителят влиза в собствения си профил чрез въвеждане на потребителското си име и парола и избира продукт, който желае да поръча.
2. Чрез натискане на бутон „Добави в кошницата” избраният от Потребителят продукт ще се появи в Кошницата. В нея могат да се добавят неограничен брой продукти, както и да се премахват тези, от които Потребителят се отказва.
3. При избор на бутон „Виж кошницата” Потребителят вижда избраните продукти до момента на пазаруването със снимка, име и номер на продукта, заявено количество, единична цена и обща цена. След като влезе в Кошницата, Потребителят може да променя количеството на избраната стока или да я изтрива от Кошницата, в случай че желае да се откажете от избрания продукт. При промяна на артикули и количества се избира бутон „Обнови кошницата“.
4. Преди приключване на поръчката, при промяна на данните за доставка на регистрирания потребител Потребителят има възможност да нанесе корекция в данните чрез натискане на бутон и да въведе нови, актуални данни. Те ще се актуализират при финализиране на поръчката.
5.Приключване на поръчката: Артикулите в потребителската кошница все още не са поръчани. Когато Потребителят прецени, че е готов с избора си и всичко което желае да поръча е в Кошницата, е необходимо да посочи избрания от него начин на плащане чрез чек бутон.
6. Процедурата приключва чрез избиране на бутона”Поръчване”.

Детайлни данни от направената поръчка се получават от Потребителя на посочения от него e-mail адрес. Същата справка се визуализира на екрана веднага след изпращане на поръчката. Системата автоматично генерира номер на поръчката, който се посочва в e-mail-а и с помощта на който Потребителят може да провери на какъв етап на изпълнение се намира съответната поръчка.
При посочване от Потребителя при извършването на поръчката на непълен, неверен или грешен адрес или телефонен номер се счита, че същата е невалидна и не възниква задължение за нейното изпълнение от страна на Клийн Март ООД.

Потребителите могат да правят поръчки още по следните начини:
Поръчка по телефона
Ако желае Потребителят да поръча веднага продуктите, които е избрал, може да го направи по телефона. Служител на Клийн Март ООД ще отговори на въпроси свързани с поръчката, като е нужно Потребителят единствено да продиктува име и адрес за доставка.
Поръчки по телефона се приемат всеки делничен ден от 10:00 до 18:00 ч. на телефон +359 897 344 880.

Поръчка по имейла
Потребителите могат да поръчват по e-mail. Затова е необходимо да ни пишат на shop@cleanmart.bg и да ни изпратят данни – име, адрес и телефон, както и данни за артикулите, които желаят да закупят.

НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ
1. Наложен платеж (плащане на куриера при доставка)
Потребителят плаща на куриера в брой при получаване на стоките.
След завършване на поръчката сайтът генерира справка за поръчката, където може да видите необходимите данни за плащането. Същите данни ще получите и на e-mail, за да имате достъп до тях винаги, когато пожелаете. Дължимата сума включва цената на артикулите плюс таксата за доставка – и двете са описани в справката.

2. Банков превод
Потребителят може да заплати поръчаните стоки и чрез банков превод.

След завършване на поръчката сайтът генерира справка за поръчката, където може да видите необходимите данни за плащането. Същите данни ще получите и на e-mail, за да имате достъп до тях винаги, когато пожелаете. Дължимата сума включва цената на артикулите плюс таксата за доставка – и двете са описани в справката. Изпълнението на поръчката започва след като плащането постъпи по банковите сметки.
3. Плащане през ePay и PayPal
След завършване на поръчката в нашия сайт, системата препраща към една от двете системи за онлайн разплащане – ePay или PayPal, където Потребителят може да заплати поръчаните продукти.

ДОСТАВКA
Поръчаните стоки се доставят до всяка точка на България, на посочения от Потребителя адрес до 5 работни дни за територията на страната
Таксата за доставка е според тарифата на куриера, доставил поръчката и е за сметка на купувача, освен ако изрично не е посочено друго. Например при промоции, покупка над определена сума, празнични ваучери за включена в цената доставка и др. Тези случаи се упоменават на видно място в сайта и в цената на заявката на клиента.
Поръчките се обработват до 18:00 ч. от понеделник до петък. Поръчки след 18:00 ч. се обработват на следващия работен ден.